lollo gästbloggar!!

Tjena mitt bena!
Nu börjar jag bli trött på att Malin icke uppdaterar. Varje gång jag besöker denna blogg så kommer det upp en tallrik med kinafood. Man blir inte sugen iaf??? Så nu blir det ett nytt litet inlägg så hon inte kan fresta längre!

Just nu sitter jag på en stol i Mallans rum, medans hon ligger och pratar för sig själv i sängen. Den andra Mallan är just nu på boxningsträning men det är i alla fall dessa filurer jag ska spendera min natt med. Kommentera om ni tror att vi kommer få en riktig myskväll!!XD:P

Nej men nu ska jag bika mig hemåt och käka lite! Förhoppningsvis uppdaterar Malin senare :)



Bjuder på mig själv är vad jag gör, om ni upplevde samma problem som mig att ni oxå suktade olidligt efter maten så tror jag det är slut på det efter denna bild!

Arkiv
Postat av: Lollo!!!!<3

jag tror vi kommer få askul!!:Phehe!!<333

2012-04-08 @ 18:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ bloggadress:

Kommentar:

Tack o hej
RSS 2.0