surprise

Länge sedan sist och jag måste tyvärr säga att jag inte har några höga planer på att bättra mig heller. Hänt en hel del i mitt liv sedan vi hördes sist måste jag säga. Påsklov, rättvik, leksand, vänner, fotboll och en massa mer. I torsdags tappade jag bort min mobil också så skulle kunna beskriva mig med två väldigt simpla ord "forever alone"...
Haha, nejdå ska inte deppa men vill ni något får ni höra av er på facebook helt enkelt. Idag blir det fotbollsmatch och en massa plugg för min del.
Eftersom att hockeysäsongen faktiskt är slut för Leksand lägger jag upp några bilder för att avsluta den och till alla er som är trött på hcokeybilder så dröjer det länge innan de dyker upp igen! Nu blir det fotboll..

Arkiv

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ bloggadress:

Kommentar:

Tack o hej
RSS 2.0