Lite död men ändå levande

(Alla ni som är på toppen humör och känner att allt är på er sida kan hoppa över att läsa det här inlägget.)
Efter en rejält dryg skoldag bestående av förskylning, träningsvärk och streckning, ett litet "jobbpass", tvättning och besök av morbror med flera är jag helt slut. Känner inget smak heller men det gör mig inget då det är vegetarisk matvecka i skolan. Va fan lixom?! Nej funderar på att gå till ICA och köpa c-vitamin och berocca men tycker för synd om mig själv för att gå ut ur huset. Hatar att vara små sjuk, åhh shit fem träningar den här veckan varav en träningsmatch på lördag. JA precis vad jag behöver!

Ikväll blir det en sjukt lugn kväll bestående av ytterst lite plugg, filmtittande och försök att återhämta mig och inte bli sämre. Host och hejs så hörs vi senare.

Arkiv

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ bloggadress:

Kommentar:

Tack o hej
RSS 2.0